História značky Dersut

RODINA GIANFRÉ

Bola to Elisabetta Gianfré, manželka grófa Vincenza Caballiniho zo Sassoferrata, kto chcel prevziať firmu Dersut Caffé z Conegliana Veneta a premeniť ju na spoločnosť, ktorá bude mať v budúcnosti úspech. Záujem o tento odbor je rysom rodiny: otec Luigi obchodoval so surovou kávou v Terste, zatiaľ čo brat Armando bol v rovnakom meste majiteľom Excelsior Industria Caffè Torrefatto. Tieto dve firmy, ktoré sú obe do dnešnej doby rodinnými spoločnosťami, spolu počas rokov plodne spolupracovali a stali sa styčným bodom pražiarní v oblasti Triveneto.

RODINA CABALLINI ZO SASSOFERRATA

Vincenzo Caballini zo Sassoferata, mladý muž s prestížnou funkciou v spoločnosti Fiat v Terste, sa v roku 1949 presťahoval do Conegliana s manželkou Elisabettou, aby si splnili sen riadiť pražiareň. Vďaka nemu dosiahla firma Dersut prvé úspechy na trhu, takže mu bol pre jeho prejavené priemyselné schopnosti v roku 1960 udelený titul Rytiera Talianskej republiky za zásluhy.

Banner_carousel_home_page_botego_cz-min

Skupina pražiarní kávy Triveneto

Benátsko, Trentino-Alto Adige a Friuli-Venezia Giulia sa v tomto období stali referenčnými bodmi pre talianske kávové spoločnosti: v roku 1954 bola založená skupina Triveneto Torrefattori Caffè, ktorej zakladajúcim členom bol Dersut, stále aktívny a rozšírený do celého Talianska v roku 2015.

Banner_carousel_home_page_botego_cz(1)-min

Firma v novom tisícročí

Posledné dve desaťročia sú pre firmu rokmi inovácie. V roku 2002 bola otvorená prvá Bottega del Caffè Dersut av nasledujúcich rokoch vznikli po jej vzore ďalšie typológie firemných kaviarní: Italiana Caffè a Giornale&Caffe.

Banner_carousel_home_page_botego_cz(2)-min

Múzeum kávy

Pohľad do budúcnosti neznamená zabudnúť na minulosť: rok 2010 je rokom otvorenia Múzea kávy Conegliano, príbehu spoločnosti, sektoru a histórie mesta.

Banner_carousel_home_page_botego_cz(3)-min

Konzorcium na ochranu tradičnej talianskej kávy espresso

Vzniklo 15. septembra 2014 a jeho hlavným cieľom je propagácia, zhodnotenie a ochrana tradičnej talianskej kávy espresso medzi prevádzkovateľmi v tomto odvetví a spotrebiteľmi prostredníctvom žiadosti UNESCO o uznanie ako nehmotné dedičstvo ľudstva.

Banner_carousel_home_page_botego_cz(4)-min

Rebranding

Vizuálna komunikácia je stelesnením formy a funkcie, spojením krásneho a užitočného. Nové logo tak symbolicky reprezentuje podstatu a ducha spoločnosti. Jednoduché, zásadné a výrazné.

Banner_carousel_home_page_botego_cz(5)-min

Restyling kaviarní

Priekopnícky formát je znovu spustený a prechádza ďalšou evolúciou.

Banner_carousel_home_page_botego_cz(6)-min