História značky Dersut
RODINA GIANFRÉ
Bola to Elisabetta Gianfré, manželka grófa Vincenza Caballiniho zo Sassoferrata, kto chcel prevziať firmu Dersut Caffé z Conegliana Veneta a premeniť ju na spoločnosť, ktorá bude mať v budúcnosti úspech. Záujem o tento odbor je rysom rodiny: otec Luigi obchodoval so surovou kávou v Terste, zatiaľ čo brat Armando bol v rovnakom meste majiteľom Excelsior Industria Caffè Torrefatto. Tieto dve firmy, ktoré sú obe do dnešnej doby rodinnými spoločnosťami, spolu počas rokov plodne spolupracovali a stali sa styčným bodom pražiarní v oblasti Triveneto.
RODINA CABALLINI ZO SASSOFERRATA
Vincenzo Caballini zo Sassoferata, mladý muž s prestížnou funkciou v spoločnosti Fiat v Terste, sa v roku 1949 presťahoval do Conegliana s manželkou Elisabettou, aby si splnili sen riadiť pražiareň. Vďaka nemu dosiahla firma Dersut prvé úspechy na trhu, takže mu bol pre jeho prejavené priemyselné schopnosti v roku 1960 udelený titul Rytiera Talianskej republiky za zásluhy.

Skupina pražiarní kávy Triveneto
Benátsko, Trentino-Alto Adige a Friuli-Venezia Giulia sa v tomto období stali referenčnými bodmi pre talianske kávové spoločnosti: v roku 1954 bola založená skupina Triveneto Torrefattori Caffè, ktorej zakladajúcim členom bol Dersut, stále aktívny a rozšírený do celého Talianska v roku 2015.
-min.jpg)
Firma v novom tisícročí
Posledné dve desaťročia sú pre firmu rokmi inovácie. V roku 2002 bola otvorená prvá Bottega del Caffè Dersut av nasledujúcich rokoch vznikli po jej vzore ďalšie typológie firemných kaviarní: Italiana Caffè a Giornale&Caffe.
-min.jpg)
Múzeum kávy
Pohľad do budúcnosti neznamená zabudnúť na minulosť: rok 2010 je rokom otvorenia Múzea kávy Conegliano, príbehu spoločnosti, sektoru a histórie mesta.
-min.jpg)
Konzorcium na ochranu tradičnej talianskej kávy espresso
Vzniklo 15. septembra 2014 a jeho hlavným cieľom je propagácia, zhodnotenie a ochrana tradičnej talianskej kávy espresso medzi prevádzkovateľmi v tomto odvetví a spotrebiteľmi prostredníctvom žiadosti UNESCO o uznanie ako nehmotné dedičstvo ľudstva.
-min.jpg)
Rebranding
Vizuálna komunikácia je stelesnením formy a funkcie, spojením krásneho a užitočného. Nové logo tak symbolicky reprezentuje podstatu a ducha spoločnosti. Jednoduché, zásadné a výrazné.
-min.jpg)
Restyling kaviarní
Priekopnícky formát je znovu spustený a prechádza ďalšou evolúciou.
-min.jpg)